Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Θεοδοσίου, Μάριος"
Αποτελέσματα 5-7 από 7
-
Με ποιό τρόπο η εταιρεία Roha, μπορεί να διαμορφώσει τη στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της, για διείσδυση στις αγορές της Αφρικής
Μάγδα, Λοΐζου (2015-09-10)Οι εξαγωγές αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση και την επιβίωση μια εταιρείας, κυρίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης αφού αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για την ίδια την επιχείρηση. Οι εταιρείες στον ... -
Οι στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες για προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά: Πετυγχαίνουν τους στόχους τους;
Αυγουστή, Ζωή (2015-07-21)Τα παιδιά αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας, αφού ολόκληρες βιομηχανίες κτίζονται γύρω από αυτά. Από πολύ μικρές ηλικίες ακόμη υποσυνείδητα επηρεάζονται από τις διαφημίσεις αλλά και από άλλες τεχνικές ... -
Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για επαναδραστηριοποίηση της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πάφου
Σακκά, Ελένη (2016-07-20)Στην παρούσα έρευνα αναφέρεται η χρήση του μάρκετινγκ που μπορεί να βρει εφαρμογή στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πάφου. Η εφαρμογή του μάρκετινγκ καθίσταται απαραίτητη στις Βιβλιοθήκες οι οποίες καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ...