Αξιοποίηση Συστημάτων Τηλεκπαίδευσης και Web 2.0 στην Εκπαίδευση Χρηστών της Βιβλιοθήκης: για τα Μελή της Ακαδημαϊκής Κοινότητας του Ανοικτού Πανεπιστήμιου

Ιδρυματικό αποθετήριο Κυψέλη

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χριστοδουλίδης, Χριστόφορος
dc.contributor.author Επιφανίου, Μιχάλης
dc.contributor.author Θεμιστοκλέους, Παναγιώτης
dc.date.accessioned 2016-09-14T09:26:14Z
dc.date.available 2016-09-14T09:26:14Z
dc.date.issued 2009-11-05
dc.identifier.citation http://conference2009.lis.upatras.gr/index.php/psav/psav2009/schedConf/presentations el_GR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11128/2609
dc.description 18ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 5‐6 Νοεμβρίου 2009 Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης el_GR
dc.description.abstract Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ) και η Βιβλιοθήκη, βρίσκονται αντιμέτωποι με μία πρόκληση. Σύμφωνα με τα στατιστικά χρήσης που υπάρχουν, η αξιοποίηση των υπηρεσιών της βιβλιοθήκης και κυρίως αυτά της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης δεν βρίσκονται στα αναμενόμενα επίπεδα. Με δεδομένη τη διαφορετικότητα της εξ αποστάσεως εκπαιδευτικής μεθοδολογίας που εφαρμόζεται στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ), το πανεπιστήμιο και η βιβλιοθήκη θα έπρεπε να βρουν τρόπους προσέγγισης, ενεργοποίησης και εκπαίδευσης των χρηστών στην αξιοποίηση των πηγών που είναι στη διάθεσή τους. Προτείνεται η δημιουργία Εκπαιδευτικής Πύλης Βιβλιοθήκης (Ε.Π.Β.) με στόχο την εκπαίδευση και ενημέρωση των χρηστών. Σύμφωνα με την πρότασή μας η Ε.Π.Β., θα λειτουργήσει μέσω των υφιστάμενων υποδομών των συστημάτων τηλεκπαίδευσης. Προχωρήσαμε στο σχεδιασμό της μεθόδου υλοποίησης του όλου εγχειρήματος, αγγίζοντας τα θέματα που έπρεπε να αντιμετωπιστούν με στόχο την αποτελεσματική διεκπεραίωση της μεθοδολογίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους αξιολόγησης του βαθμού επιτυχίας της όλης προσπάθειας. Βασική μας επιδίωξη, στην όλη εισήγηση είναι η ενεργοποίηση των μελών της Βιβλιοθήκης και η δημιουργία «Κοινότητας Χρηστών» μέσα από την αξιοποίηση εργαλείων web 2.0. Σοβαρή επίσης, παράμετρος στο σχεδιασμό της μεθοδολογίας, ήταν και η διασφάλιση της συμμετοχής των μελών, μέσα από την εμπλοκή της διοίκησης του Πανεπιστημίου και τη συνεργασία με την ακαδημαϊκή κοινότητα. el_GR
dc.language.iso gr el_GR
dc.publisher 18ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών el_GR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess el_GR
dc.subject Τηλεκπαίδευση el_GR
dc.subject Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση el_GR
dc.subject Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση el_GR
dc.subject Ιστός 2.0 el_GR
dc.subject Ψηφιακή Βιβλιοθήκη el_GR
dc.subject Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες el_GR
dc.subject Προοδευτική Αξιολόγηση el_GR
dc.subject Μικτή Εκπαίδευση el_GR
dc.subject Πληροφοριακή Παιδεία el_GR
dc.title Αξιοποίηση Συστημάτων Τηλεκπαίδευσης και Web 2.0 στην Εκπαίδευση Χρηστών της Βιβλιοθήκης: για τα Μελή της Ακαδημαϊκής Κοινότητας του Ανοικτού Πανεπιστήμιου el_GR
dc.type Article el_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στην Κυψέλη


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου